onsdag den 16. januar 2008

I'm back

Her efter nytår er det lykkedes mig at komme lidt bagefter med 23 ting. Nu har jeg endelig fået et ledigt øjeblik og har derfor rodet lidt med musik og lyd på nettet.

Jeg synes last-fm er rigtig smart fordi man selv har indflydelse på hvad man vil høre. Savner dog lidt at man ikke kan høre flere numre af samme kunstner (måske kan man, jeg kan bare ikke lige se hvor).

Podcast bruger jeg i forvejen og har derfor ikke brugt så meget tid på det denne gang. F.eks findes "de sorte spejdere" som podcast og det er super at gøre rent til ;o).

Netradio bruger jeg også i forvejen. Synes f. eks DR har nogle gode kanaler. Derhjemme er dvdoptageren koblet til internettet og vi kan derfor hører en masse forskellige radiokanaler fra hele verden.

1 kommentar:

Marianne Agger sagde ...

Efter min erfaring kan man godt høre ca. fire numre af en kunstner på den side, der kommer frem, når du søger på en kunstners navn. Problemet er bare, at det tit kun er 30 sekunder, man får lov at høre :-(.